Vadzöldséges, medvehagymás tojással, sonkával és sajttal töltött, rántott palacsinta, medvehagymás csicsókával és céklával

Nem kell hozzá nagy tudomány, csak egy kis idő, de nagyon finom. 


Töltött palacsinta:
A vegyesen gyűjtött zöldeket, amiben hangsúlyos az íze miatt a medvehagyma, összevágtam, sonkás tojásrántottába kevertem, de nem kell túlsütni, épp hogy, és túl sok sem kell, de ez ízlés dolga. Egy kis sajtszelettel együtt betöltöttem a kész palacsintákba, amit oldalról is behajtva feltekertem, majd fogpiszkálóval rögzítettem, és lisztbe, tojásba, zsemlemorzsába forgatva megsütöttem. Forrón tálalandó, hogy még lágy legyen a sajt a palacsintákban.

Köret:
A csicsókát és a céklát roppanósra főztem, majd felszeleteltem, és medvehagymás vajon átpirítottam.
Tálaláskor jól megszórtam apróra vágott friss medvehagymával. 

 



**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

  1. Nagyon klassz, friss tavaszi zöldekkel ,....guszta.
    Feltétlen kipróbálom , Köszi!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések